Och så var man 30....

Men som vi firade! 
Underbara vänner som överraskade, skålade och förgyllde min dag & kväll! 
Först i fredags på jobbet, då fina kollegorna överraskade med ballonger, serpentiner, present och bubbel ❤️
En kväll i Sthlm med jobbet, AW på kontoret och vidare ut på HoBo. Härligt! 
(null)

Lördagen började fint med frukost på sängen. 
Älsklingen kom med champagne, tårta, blomma och present. Finaste starten på morgonen! 
(null)

 Och sen blev det ännu bättre - Linn överraskade med att ringa på dörren med frukostfrallor, blomma och rödvin. 
Underbart, fina, älskade vän ❤️ det va definitivt den bästa presenten på dagen. 
Sen bar det av mot brunch på Plaza i Västerås. Många fina vänner mötte upp där. Tack för att ni ville komma och fira med mig och TACK för de fina presenterna!! 
(null)

(null)

(null)

Ett glas på Sky Bar och sen åkte vi hemåt. 
Fick veta att v skulle iväg igen på kvällen så jag bytte lydigt om. Oså for vi in till stan, där fina vänner väntade på Ice med bokat bord. God middag, härliga vänner och mycket skratt! En sån himlans fin 30års dag ❤️

Patrik och jag firade vidare genom att i måndagskväll se The Script på Annexet i Sthlm. Sen bodde vi på mysiga NOFO Hotell och njöt av en ledig dag igår. Hotellfrukost, mys och ett dyrt besök på Svenskt Tenn. Där införskaffades min 30 års present från familjen Johansson och Lindholm. Den underbara vasen Dagg är nu min ❤️ som jag längtat!!! 
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)


Och nu har jag kostat på mig både massage och nya naglar. Nu kan mitt liv som 30åring börja! 

Puss & Gonatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0