Prag, Midsommar & saker däremellan

Först & främst: Halloj. 
Nu va det sådär längesen igen. 
Men jag har inte haft rätt energi till en uppdatering & så kan det få vara ibland. 
Den viktigaste läxan jag håller på att lära mig nu är att det inte finns några "måsten"
och "borden". Så bloggen har fått vänta på sin tur helt enkelt.

Men massvis med annat ha fått gå före, precis som det ska vara! Som Prag t.ex ❤️ 
En sån där superfin spontanresa. God mat, god öl, långa promenader och fina minnen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter Prag harvi hunnit med att vara i Sthlm en sväng o hängt med nya/gamla vänner. 
Vi har firat midsommar och vår djungelgurka har hunnit ta över hela växthuset. 
Livet händer fort ibland! 

(null)

(null)

(null)

(null)

Och annars?
Jo, jag kämpar på med min utmattning. Vissa dagar funkar galant och vissa dagar behöver jag vara lite mer varsam. Man lär sig att balansera energin så att den räcker längre. 
Något jag bråkar med nu är återhämtning. Jag behöver lära mig att det är okej. Att låta mig själv vila utan skuldkänslor. 
Dessa "jag borde.." eller "jag måste ju.." är ibland inte så viktiga. Istället kanske de faktiskt är täckmantlar för att slippa känna skuld eller skam. Det har jag lärt mig i min terapi, och jag övar varje dag 😊 

Nu är det 4 dagar kvar till semestern. Det går ju så fort! Hoppas själva semestern går sakta!
Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0