Jubileum & dyra ljusstakar

Häng med nu!
Idag är det:
1 år sedan vi blev sambos
&
6 år sedan vi träffades för första gången. 
På en fest hemma hos Ingrid, när hon bodde på Torggatan. Micke tog med Patrik dit. Vi pratade väl lite, men det dröjde 2 veckor till innan vi sågs igen. Då på min födelsedag. Och sen började karusellen snurra. 
Äventyret va igång, så att säga :) 

Så, firar vi idag då? 
Nä, inte så speciellt. Vi ska äta tacos om några timmar. Kanske ett glas vin till det. 
Vi firade litegranna i fredags, tillsammans med mina föräldrar :) Vi åt middag på Kajplats 9 i Västerås. Rekomenderas! Otroligt god mat och trevlig service.  Fin känsla, jag blir fortfarande så glad när jag ser/hör Patrik umgås med mina föräldrar. Familjen ❤️
(null)

Jag drog iväg på äventyr idag! Skulle baaaara åka till Blomsterlandet och handla lite frön. Men så ville jag till Möbler & Ting också. Kramade om Markus lite och råkade få med mig 2 svindyra ljusstakar hem. Dom är ju så fina!!! Så vi kan ju säga att jag firar vårt jubileum med de ljusstakarna. 
(null)

Annars har helgen varit lugn. Träning, soffhäng och godhet. Mysigt och skönt! 
Laddar för en ny vecka på jobbet. 2 veckor kvar som 29åring! 

Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0