2018

Ännu ett år sjunger på sista versen.
Och vilket år det varit!
Fantastiskt på många sätt, men ett år som prövat mitt tålamod nått så otroligt.
Utmattning, 2 operationer och andra diverse sjukdomar har avlöst varandra.
Men med KBT-terapi och en fantastisk sjukvård så har jag fått hjälp att komma upp igen. 
2018 - du har testat mig. Inte visste jag att det var så här stor skillnad på andra sidan 30-strecket?! Mitt ord för 2018 var egoism. Det blev en lite annorlunda vinkling på det ordet känner jag i efterhand, haha!
2019 - du är så välkommen! Jag är redo för ett nytt år, ett friskt år fyllt med kärlek! Just därför blir mitt ord för 2019: Hälsa. Jag ska ta hand om mig själv, min kropp och alla nära omkring. 
Här kommer nu lite härliga bilder, som får sammanfatta året 2018. Tack för allt! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0