Datenight, kokpunkten och tidiga mornar

Måndagsmorgon hörni. Det är nått speciellt med måndagar. Der går åt lite extra kaffe, benen är lite extra tunga och livet känns lite extra kämpigt. Tur att det blir bättre under veckan. 

Helgen har varit underbar. 
Patrik bjöd ut på date på Bombance i fredags, mysigt att få lite tid ihop bara vi två.
I lördags åkte vi till Kokpunkten i Västerås. Vi åkte alla rutshbanor, såklart, och myste på relaxen. 3 olika bastu, aromabad, bubbelbad m.m. Helt underbart att få skämma bort sig själv lite. 
Sen åt vi en supergod middag hemma hos Johan, och spelade monopol.
Igår fikade vi hos pappa och mamma.
En fin och glad helg :) 

Nu sitter jag på bussen, back on track i Uppsala. Det kommer bli en lång vecka känner jag. Och jag måste ta tag i träningen nu när foten är hyffsat hel. Tog ut stiften i torsdags så nu får jag gå som vanligt. Dock är jag supersvullen och kommer vara det ett bra tag tydligen. Sneakers for the win, jag kommer inte i något annat :P 
 
Drick mycket kaffe nu! Puss på er! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0