Så mycket liv!

Ojoj.. 

alltså det har varit så mycket nu ett tag att tiden inte räckt till ens för ett blogginlägg. 
Återsken har såklart tagit väldigt mycket tid, med övningar, syjuntor, scenbygge osv. 
Men showerna har gått superbra och jag är väldigt nöjd, glad och tacksam över alla fina komplimanger, adrenalinkickar och kramar. 

Examensarbetet är inlämnat, allt arbete med hemsidan är klart och alla redovisningar förberedda. 
Hemsidan lanserades förra veckan och jag är nöjd med dess utseende. 

Annars har jag jobbat lite, umgåtts med vänner (väldigt lite) och mest försökt att bara hinna med allt.
På söndag åker jag till Borås igen, för en veckas examinering typ. Känns nervöst men bra, håller tummarna för att allt blir godkänt. 

Imorn kväll ska jag mysa med fina vänner, äta god mat och dricka ett glas vin (längtar) och på fredag åker jag och Patrik till Görveln Slott, för lite egentid och avkoppling. Såå fint! 

Nu vet ni att jag lever och mår bra.
Det har varit lite mycket bara. 
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Ida

<3 :D

Svar: ❤️❤️
Mia

2017-05-23 @ 22:00:14
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0