Solsken

Fin tid just nu.

Examensarbetet rullar på, har fått omformulera frågeställningarna en gång till, och känner nu äntligen att det lossnat lite. 
Dagarna går snabbt. 
Har bott sambo med Patrik i drygt en månad och det känns toppen. 
Vi funkar så bra ihop, ingenting känns konstigt, antagligen för att vi känner varandra så bra att vi löser allt tillsammans. 
Premiären på Återskens show VoulezVous närmar sig, mindre än 2 månader kvar nu!
Jag syr scenkläder, repar dans och sång och längtar! 
Oså lite solsken på det.
Våren är på intåg, och jag älskart!

Helgen blev lugn, hade övningsdags med Återsken hela lördagen. Annars var jag hemma, åt god mat med Patrik, gick på utflykt med kaffetermosen och bara va. 

Livet hörni. Det är fint! 
Nu ska jag göra mig iordning och träffa Jossan på middag kl 17. 
Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0