Eventuellt en bruten tå, men framåtanda!

Eller ja. En misstänkt bruten tå. 

Kanske är det bara en spricka? 
Den är tejpad nu iallafall, och jag försöker se naturlig ut när jag haltar fram. Hur det hände håller jag för mig själv 😉

Men ändå! Framåt! 
Tenta på onsdag. För en vecka sen va jag skitnojig. Nu är jag mer avslappnad. Det-blir-vad-det-blir-känslan har infunnit sig. 
Försökte plugga idag. 
Det gick absolut inte. 
Och jag känner mig själv. Har jag kommit till den här punkten så är det inte mycket att göra. Det blir vad det blir. 

Fin, lugn helg annars! 
Va ut med tjejorna i fredags och drack nån öl. Igår blev det lugnt hemma, precis som idag. Börjat packa så smått, flyttar ju hem om 3 veckor (!!) helt galet! 
Och på torsdag åker jag hem en sväng, för att gå på skomässa i Sthlm, för att träna med Återsken, och för att krama Patrik. 
Självklart också för att träffa vänner och familj <3 

Faktiskt så är jag väldigt nyfiken på vad nästa kapitel har att erbjuda. Jag menar, kapitel Borås går mot sitt slut, och sen då? Vart är jag i höst? Sååå spännande! 🙂

Puss & Gonatt på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0