Snökaos & trötta tankar

Sitter på bussen mot Uppsala.

Hur kommer det sig att det alltid ska toksnöa eller vara annat kaos när jag ska nånstans?! Jaja, bussen är sen, men vi rör på oss iallafall, man får var glad för det lilla. 

Annars är det bra. 
Har haft några låga dagar nu. Energin är inte riktigt på plats, jag har huvudvärk och känner mig allmänt trött & tråkig. 
Men antagligen är det pga flytten i helgen och allt nytt, det är väl lite överbelamring helt enkelt, blir nog bättre. 
Myste med gudbarnen & Emelie igår, o sen blev det Återskenrep. 
Ändå vill jag säga att igår va en dålig dag. 
Men det handlar nog mer om min energinivå som sagt. Ska göra något åt det.

Idag skulle min farmor ha blivit 101 år gammal. Grattis älskade förebild! Du är med mig varje dag, konstigt. Men jag känner liksom din närvaro när jag gör något som du tycker verkar kul. Ofta har det med musik att göra. Som att du vill vara med liksom. Fin känsla att ha dig nära. 

Ha en fin onsdag nu allihop!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0