Sista natten i lägenheten

Då va den här.
Sista kvällen/natten i lägenheten här på Herrljungagatan 5 i Borås.
Knappt så att jag förstår det tror jag!
1 1/2 år har gått av utbildningen typ, det är slutspurten kvar nu
och jag gör den på hemmaplan, alltså i Enköping/Uppsala.
 
Det är dubbla känslor ikväll.
Kommer sakna Boråstiden något så ofantligt mycket!
Bland det bästa jag gjort, att flytta hit.
Alla fina vänner, alla fina äventyr och minnen.
Så mycket jag vuxit här, och utvecklats.
Samtidigt ska det bli otroligt fint att få komma hem till
Enköping. Och få prova på sambo-livet ordentligt. 
Fint att kunna kramas med familj, gudbarn och vänner igen.
Och att få tagga upp till Återskenshowen med alla godingar!
 
Allt är packat i princip. Imorgon skriver jag tenta på morgonen,
sen blir det en öl till lunch med tjejorna, och sen kommer Patrik.
Vi bor på hotell natten till lördag. Och sen går flyttlasset hemåt.
 
Tack Borås för allt!
Tack älskade finaste vännerna som jag funnit här!
Vi kommer ses snart igen, men jag kommer sakna er tills dess.
Ni är fantastiska allesammans, och har gett mig otroligt mycket fint.
Tack.
 
Puss och Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0