Borås, Dans och Skomässa

På tåget igen då, men med lätt packning den här gången.
Bara en vecka kvar i Borås nu.
På fredag kommer fina Patrik ner, och på lördag går flyttlasset hemåt Enköping.
Svårt att förstå att det redan gått 1 1/2 år, att det är dags att lämna Borås nu.
Jag är inte examinerad förens i maj/juni, men ändå. 
Jag ser ljuset i tunneln så att säga :)
 
Veckan hemma i Enköping har varit fin och äventyrlig.
Först förra fredagen åkte jag och Patrik till Sthlm och flög i vindtunnel.
Huuuur kul som helst! Något som måste provas på!
Sen blev det lite inredningsinköp och pyssel hemma på kvällen.
På lördagen skjutsade jag grabbarna till Arlanda (igen) och de flög iväg till
Österrike (igen). Jag firade att Elisabeth fyllde år, åt god smörgåstårta hos henne,
och firade sen in Melodifestivalen hemma hos Sanna.
Annars under veckan har jag hunnit bjuda mina fina föräldrar på middag,
jag har hunnit kramats med många fina vänner, jag har hunnit vara på
Skomässa i Sthlm med Skoaugust, och jag har hunnit bara vara.
 
Dessutom har det varit full fart med Återsken.
Biljettsläpp i fredags (tjoho!)
och övningshelg nu; igår och idag.
Fint att få sätta lite danser, kul att träffa alla igen och härligt att drömma om showen!
Det kommer bli såååå bra!
Ni som inte köpt biljetter än, säg till så fixar jag :)
 
Som tur är kom Patrik hem igår, så vi fick spendera lördagskvällen i samma soffa.
Tumme upp för det, superfint att få kramas lite och få prata ikapp om veckan.
Nu sitter jag som sagt på tåget.
Tycker lite synd om folk runt omkring, här sitter jag, svettig och luktar gott.
Jag gick ju direkt från danssalen till tåget, kunde inte göra mycket annat :)
Men jag försöker se söt och oskyldig ut, så kanske folk förlåter mig ;)
 
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså det där ser heeeelt fantastiskt ut! :D

2017-02-12 @ 19:18:46
URL: http://kawrtnee.blogg.se
Postat av: Lina

Jag vill höra ALLT om skomässan! 😘

2017-02-12 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0