Måndagstrött

Ojoj, tröttare tjej får man leta efter. 
Ändå jobbade jag hemifrån i fredags och förlängde liksom helgen lite. 
Mysig helg annars!
Långpromenader, adventsmys, maskeradfest och vinkväll. En alldeles lagom helg :) 

Men dessa mörka mornar alltså, de tar knäcken på mig! Hela kroppen skriker NEJ när man går upp. Tur att vi är två som går upp samtidigt, skulle vara svårt att lämna sängen annars.. 

Maskeraden i lördags va kul!! 
Men jag funderar allvarligt på det här med alkohol, jag fick inte i mig så överdrivet mycket men jag har nog liksom roligare på såna fester om jag är nykter. Så mycket folk, dans och härligheter! Kul kväll :)  (null)


Måndag... det är bara att vända blad och ta sats mot helgen. Heja! 
Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0