Avslut. Längtan. Kärlek. Livet.

Sista veckan på Skoaugust har inletts. 

Efter nästan 10 år ska jag lämna min trygga plats i butiken, där jag kan och känner allt och alla och trivs som fisken i vattnet. 
För det nya äventyret på Daniel Wellington. 
Det känns stort, spännande och läskigt!
Men det är oundvikligt, det hade hänt oavsett. 
Men jag kommer sakna butiken. Mina fina arbetskollegor, som blivit mina nära vänner. Det kommer kännas tomt, helt klart. 

Japan innan nytt jobb dock! Tjohej, beställde växel idag, får hämta massor med yen hos postombud. Vi börjar känns oss redo för Japan nu, ska bli så ofantligt häftigt och roligt. Overkligt att vi faktiskt ska åka! Men så otroligt roligt!! 

Helgen var fin. Johan bjöd mig, Patrik och Linn på 5-rätters middag, men vinpaket och champagne på Frank i Västerås.
Underbar examenspresent att få av en fin vän, och det blev en fantastisk kväll med god mat, många skratt och trevliga smakupplevelser! 

Annars är allting fortfarande så där himlans bra. Jag är kär och galen, i min fina sambo och livet här i Bredsand. Bättre tror jag inte att man kan ha det. 

Bjuder på lite bilder från helgen. 
Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0