Glitternaglar, tenta & narnia

Gjort mina naglar idag. Dock med bara shellack och mina egna naglar. Så känner mig lite naken. Men fin :)

Tentan imorse gick bra tror jag, va lite dimmig i huvudet av förkylningen så hade lite svårt med fokus. Men det kändes ändå okej.
Nu har jag precis haft ett superfint videosamtal med mina gudbarn och Emelie. Fina underbara fantasifulla Medina ville ha glas-skor. Som Askungen.
Så nu ska gudmor Mia fixa det 👌🏼

Lilla Lucas begrep väl inte ens att det va jag i telefonene men. Fint samtal ändå :)

Nu ska jag kolla på Narnia o bli frisk.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Krya på dig!

Svar: Tack fina du ❤️
Mia

2016-09-21 @ 09:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0