Snökaos, lyxchips & julkänslor

Herrejösses vad Sthlm slogs ut igår!
En bedrift att jag kom till praktiken, men ett mirakel att jag kom hem!
Tur att 15.24 tåget va så försenat så jag kunde åka med det 17.45 ;)

Annars så är jag glad på snön.
Jag gillar snö, det blir så mjukt o mysigt ute! Vitt, gnistrande, lugnt, tyst & vackert.
Jag längtar till jul. Eller december iallafall.
Julkänslor, pynt, längtan, små hemligheter i paket, kramar, snöänglar & julgröt.

Och förutom det, så har jag ont i magen.
Begriper inte vad jag gjort för att förtjäna detta. Känns som om jag skulle behöva strunta i att äta ett par dagar, så att magen liksom får ordna upp sig själv, vila sig i form. Kan man göra så?
Jag kanske får göra mitt egna recept.

Praktiken rullar på, inte långt kvar nu.
Just på Röhnisch är det 2 veckor kvar.
Sen 1 vecka på examensarbetesföretaget.
Jag är dock fortfarande lika bestämt övertygad om att den här sortens pendling inte är hälsosam i längden.
Så det så.

Hade förövrigt en fin helg!
Med lyxbrunch.
Och helgen innan det - lyxchips!
Haha precis som det låter.
Kocklandslaget hade tagit fram världens exklusivaste potatischips. I 100 lådor.
Självklart köper Patrik en låda.
Avnjöts med en St:Eriks IPA.
Bortskämd tjej, igen!

Ha en fin torsdag nu!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0