Fredagsfeeling

Trots att all fin snö smält/regnat bort så är det en fin fredag.
Jag sitter på ett senare tåg till Sthlm, ska möta upp Ylva o gå på trendföreläsning på Moderådet. Ska bli skojsigt!
Så har ni några frågor om SS18 sen så, ask away! ;)
Sen blir det snabba puckar tillbaka till Enköping oså jobb på Skoaugust 11.55-18.10.

SEN börjar fredagsmyset!
(Om vi inte tjuvstartar på jobbet förstås)
Vi ska göra pizza o bara vaaaara!
Ett glas rött, lite tända ljus. Älskart!

Så kul, för några år sen såg en fredagskväll helt annorlunda ut, haha!
Fredagsmys va för barnfamiljer och äldre.
Jag platsar väl tydligen in i gruppen "äldre" nu då, snart 29 år o allting!
Men det gör inget :)
Tanten ska på 30års partaj på lördag så, jag ser det som att jag vilar mig i form ;)

Ha en fantastisk fredag och PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0