Vänskap

Jag har en fantastisk vän.
Hon är inte i samma världsdel som jag. 
Men det spelar inte så stor roll.
Oavsett om jag är i Australien, eller hon är i Sverige, eller vi är utspridda, så har vi någon konstig koll på varandra.
Vi har varit bästa vänner sen vi va små. 
Vilket alltså i år måste bli i 25 - 26 år.
Herrejösses... 
Det ska bli minst lika länge till.
Så jäkla gött o alltid ha någon som är ärlig, stöttar, peppar, förstår, och får mig att skratta. 
Så himlans glad för din skull o alla dina äventyr du är med om!
Jag hakar på dina äventyr sen ;) 
Vi måste fira 25årskalas också!
Dunderobrak!
Du är guld värd Linn ❤️ 

"True friendship isn't about being inseperated, it's about being seperated and nothing changes" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0