Göteborg och Elefanter

Sista tentan skrevs igår, och det kändes bra!! Så skönt!! 
Nu väntar 2 månader praktik. 

Och lite som att vi ville kolla in vår praktikstad så drog jag och Anny till Göteborg igår kväll, tokspontant! 
Skulle möta upp lite klasskompisar MEN på bussen dit pratade Anny om ett ställe, Sticky Fingers, som hon ville gå till. O jag kände igen namnet o blev lite nyfiken. Vi googlade fram vad som stod på programmet där för kvällen och det va en minifestival. Osignade band som spelade hela kvällen. Jag kikade igenom listan, och SÅKLART känner jag igen ett bandnamn. Kolja. 
Terjes band. Han läste musik samtidigt som mig i Skinnskatteberg. 
Så jag o Anny letade oss fram till stället o njööööt av en helkväll med livemusik. Sååå kul att få se bra band! 
Och självklart att få se och höra Terje! 
Fin kväll :)
Vi trivdes så bra på Sticky så vi mötte aldrig upp klasskompisarna. 
En riktigt härlig kväll med Anny!! 

Idag har jag gått en långpromenad. 
Martin, en kille på buggkursen, berättade för mig att man kunde gå en stig för att komma liksom ovanför Borås Zoo. Och då kunna se lite djur!! 
Så jag knatade på åt det håll jag tyckte kändes logiskt och plötsligt ser jag elefanter!!! Och noshörningar!! 
Nästan så det kändes lite overkligt.
Ingen vanlig syn direkt ;)


Annars en lugn dag hemma.
Imorn blir det gym o städning.
Och på måndag börjar nya äventyr på Rut & Circle i Göteborg. 
Puss o Gonatt på er!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0