SemesterFeelings

Precis så känns det. 

Som om jag haft semester sen i torsdags. 
Ingen skola, verkligen bara fått styra över dagarna själv.
Pluggat en del, så inte bara slöat.
Träffat tjejorna, haft glöggmys, fikat på stan, varit på utvecklingssamtal och tränat.
Men allt utspritt på 5 dagar.
Vilket betyder - en hel del lugn o ro.
O jag kanske behövde det?
Känner mig iallafall glad, utvilad och lugn.
Och och och!
Min mage är inte uppsvälld ikväll??!?!!!?
Hallelujah!
Det va så längesen jag inte kände av min mage så jag va tvungen att skriva upp allt jag gjort och ätit/druckit idag. 
Bara för att få en överblick o kanske kunna se något mönster eller så. 

Skola imorn dock. 
Luciamorgon först :)
Tradition med tända ljus och luciamorgon på tv. Mysmys :) 
Oså skola o lussefika på dagen.

Livet är fint hörni :)
Puss & Gonatt på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0