Mellan jul & 2017

Julhelgen har sprungit förbi. 

Och den va väldigt fint! 
Mycket god mat, och många trevliga stunder med vänner & familj.
Mycket bakat i år (härligt) och mycket fin energi, jobbat en del och försökt tagit det lugnt. 
Patrik o jag hade vår egna lilla julafton den 23e, med uppesittarkväll & tapas. 
Jisses va mycket fint jag fick i julklapp, på tok för mycket men jag blev väldigt glad.

Nu har jag packat om för Sälen. 
Det bär av imorn med 10 fina vänner. 
Superkul! Och samtidigt lite halvkaosigt. 
Nyår i Sälen, ska bli kul o se what the fuzz is about så att säga.

Dock är jag lite halvhängig i min förkylning, o lite på-tok-för-stressad inombords för att riktigt kunna njuta av det känner jag. 
Och den känslan känns ju inte alls bra o ha dagen innan en Sälentripp. 
Men det går väl över. 

Puss & Gonatt på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0