Gomorron

hörni va många vi va som kände samma sak, appråpå mitt förra inlägg!
Så många som skrivit och hört av sig med igenkänningsfaktor och egna berättelser.
Det känns fint att inte vara ensam, men det känns också tråkigt att vi är många som känner såhär.
Skönt ändå att vi har börjat prata om det!

Ibland är det skönt att fundera sådär högt. Och känna att fler funderar tillsammans med en. Fin känsla!
Men som jag sa, jag mår bra.
Absolut inte så att jag är ledsen på mig själv. Men funderingar finns alltid där och frustrationen över tankarna är stor. Nya tag hörni! Nu hjälps vi åt att fundera och till slut - sluta fundera!
Vi är så fina som vi är!

Jag ska ta tåget mot Almedahls i Kinna nu, för laborationer i färgeri & beredning.
Full fokus på skolan nu!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0