Skolstart

Skolstart idag.
Betyder det att sommaren är slut?!
Nä det vill jag inte tro.
Fast ioförsig så älskar jag hösten.
Så det gör mig inte så mycket.

Sommaren har varit superfin!
Tack alla som bidragit på ett eller annat sätt. Spontankvällarna var många, men tapas på terass, uteserveringar och räkbåtar. Väldigt många fina minnen.

Men nu är jag tillbaka i Borås.
Och siktar på ett bra sista år i skolan.
Förhoppningsvis känns det lika bra som det första, dock måste jag erkänna att nerverna är på helspänn. Det kommer bli tufft. Många vuxenpoäng att samla in.
Håll tummarna!

Ville egentligen bara avlägga rapport.
Mia mår bra. Trots en del smärre bakslag, så mår jag bra. Man kan inte alltid få som man vill, även om det känns som det mest naturliga och självklara. Ibland måste man acceptera, respektera och gå vidare.
Tråkigt, trist, men samtidigt spännande.
Vad väntar runt nästa hörn?
Mia på egna ben, allt kan hända ;)

Puss & Gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0