Söndagskänsla

Trötthet.
Sliten, slut, trött, tom, hungrig, men glad. Har haft en helg hemma i Enköping. Pappa har varit i Riga, så jag har myst med mamma. 
Tog tåget i fredags från Gbg till Sthlm. 
Intervju på Röhnish inför praktiken i höst. Så nu ska jag fundera lite på hur jag vill ha det i höst. 
Fredagskvällen blev lugn hemma med mamma, thaimat, vin & soffhäng. 

Konfirmation i lördags.
Brorsonen bar in korset o va så fin.
När blev han 15 liksom?! 
Och om han är 15, hur gammal är då inte jag?! Herrejösses...

Familjefika på det oså åkte jag in till stan på kvällen. Spontanhäng med lite vänner och mamma kom o hämtade innan midnatt nångång. 

Sovmorgon idag, långfrukost och nu är jag snart hemma i Borås igen. 
Ska handla, tvätta, träna o försöka hinna sitta still en stund.
Imorn börjar sista veckan på praktiken, Rut&Circle/NA-KD i Gbg. 
Att 8 veckor har gått så fort?!

Sen ska 3 kurser läsas in innan det blir sommarlov. 
Det är bara o bita i!

Första veckan med Icaklassikern: 3,4mil cykling. Godkänt! 

Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0