30, 100, båt & skolbänk

Här har det inte skrivits mycket nä!
Men allt är bara bra. 
Keep on rolling liksom :)

Avslutade praktiken på Rut&Circle förra veckan. Vart har 8 veckor tagit vägen?! 
Swosch bara så va det dags för hejdå-fika, kramar och tack-så-mycket! 
Och vilka fina referensord jag fick mä mig då! Jag blev tokigt glad :) 

Så i måndags (igår!) va det bara att bege sig tillbaka i skolan. 
Ny kurs; Marknadsföring.
Inte en lugn stund! Upp med datum för dugga, inlämningsuppgift och redovisning direkt! Bara att bita i.
Men det är fint o vara tillbaka!
Träffa alla fina klasskompisar man inte sett på 2 månader! Väldigt fint! 

Hann mä en fin helg i Enköping också! 
Firade Hanna 30 i fredags. 
Överraskning, pausdricka, skumpa, skratt & dans. 
Superfin kväll med Hanna & Tessan :) 

I lördags firade vi Sanna, Patricia, Niklas & Tomas som tillsammans fyllde 100år, samma dag!! Helt galet.
Stor fest, massor med underbara vänner! Kändes bra o vara chaufför för kvällen, speciellt när jag vaknade i söndags o tog tåget till Borås :)
Tvivlar starkt på att alla andra som va på festen mådde lika bra ;) 

Skönt med lite mer tid på dagarna nu.
Att hinna träna i lugn o ro, pyssla med lite annat och få lite egentid. 
Märker att jag mår mycket bättre och är mycket piggare. 
Gött! 

Och båten är sjösatt!
Vårtecken deluxe! 
(trots hagel, snö, kallgrader m.m) 


Grattis till Evelina och Tomas som fick en liten Aaron igår också! 

Puss & Gonatt på er! 


Kommentarer
Postat av: Evelina Eriksson

❤❤❤

2016-06-20 @ 22:30:30
URL: http://zooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0