Back on Track

Skönt att vara tillbaka, hemma i Borås.
För det är verkligen hemma nu :) 
Efter en låååång morgon med tågresor så började lektionen kl 13 idag.
Trött i mössan, med kaffe i handen tog jag mig an massor med ny information.
Om härledningar, solvning, kräppbindningar, färgeffekter, skednummer, garnnummer osv.
En helt ny värld, som är på väg att bli min värld. Underbara känsla :)

Fin helg i Enköping.
Underbara Patrik överraskade med rosor i fredags när han hämtade mig.
Sängbygge, äventyr, skratt & rödvin.
Oså kom lördan. 
En mysdag med mamma på stan.
Lunch, fika och lite shopping.
Jättemysigt verkligen! 
På kvällen blev det storpartaj då Lina hyrt Motorgården.
Fick kramas med många fina vänner!
Söndag, kebab på Drottningen med Ajnex plus fler.
Oså en långpromenad o en långfika med Linn. Sista gången jag ser henne på ett tag, TACK O LOV för skype!
Oså blev det en mysig kväll i soffan hos Patrik, med popcorn och filmer.

Saknar redan den trygga känslan, men jag har min alldeles egna trygga känsla här i Borås :)
Många fina nya vänner här också, och imorn är det på't igen! 

Älskade liv!
Puss o Gonatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0