Alltså. Musik.

Alltså det finns så mycket bra musik! 
Har ÄNTLIGEN kommit in i ett flow igen o lyssnar in nya artister, hittar nya skivor o influeras från alla håll.
Och så har jag inte mitt digitalpiano här! 
HUR tänkte jag när det inte fick stanna i Borås?! Det måste ner. Jag är redo att GÅ hem o hämta det. Typ nu. 

Musik musik musik.
Jag tog en långpromenad idag.
Ett intensivt telefonsamtal om politik o livet med Patrik gjorde att jag inte riktigt såg vart jag gick. Tittade upp efter 7 km och stod vid kyrkan i centrum.
Japp. Gick in. Andades. Tände ett ljus.
Och skrev musik. I mitt huvud.
Sen va jag på riktigt på väg att gå hela vägen till Enköping för o hämta pianot.
Men jag hejdade mig.
O gick hem till mig istället ;) 

Lugn kväll i soffan.
Lördagsgodis och värme i soffan.
Nya Plaza Kvinna och Ramlösa fläder.
Kvalité :) 

Det blev en fin dag igår.
Tentan gick bra kände jag, vi tog ett glas vin efteråt och bara andades.
Fint o få lära känna nya vännerna mer :) 
Sen blev det hem o "solva om" som Amanda skulle säga, oså blev det ett par gin o tonic hemma hos Steffi :) 
Ett glas bubbel på Bara o sen hemåt. 

Jag är nog en musiktjej trots allt.
Garner o väverier o handel till trots.
Men pianot hörni. 
Den som kommer ner med mitt piano från Enköping, den personen friar jag till! 




Puss på er! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Men Mia jag sa ju det!!! Hur ska du klara dig utan? :D <3 Hoppas ni återförenas snart, du och pianot! Puss, saknar dig!

Svar: Jag skulle ha lyssnat på dig! Saknar dig mä, puss o kraaam 💞
Mia

2015-11-06 @ 00:26:18
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0