Kommer inte upp!

Måndagsmorgon.
Jag behöver någon som kastar mig ur sängen o ger mig en kopp kaffe. 
Just på alla måndagsmorgnar. 
O då är det ändå sovmorgon idag, för vi har egen studietid. 
Så vi ska ses i skolan runt lunch. 
Funderade på gym nu men tror jag tar en långpromenad till skolan istället o gym ikväll. Det är så fint väder!!!

Vet inte vad det är men jag har haft en liten dipp över helgen. En sån där dipp när man går runt o funderar o grunnar på exakt allting. 
Framtiden. Kärlek. Karriär. Drömmar. 
Och självklart situationen i världen. 
Inte kommer man fram till något direkt. 
Man blir inte ett dugg klokare, bara mest mer dippig och låg. 
Men man har väl kanske såna perioder? 

Ska försöka vända det idag.
Positiva tankar!! På't igen bah!
Ha en fin måndag!!
Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0