Hostatacker, fullspäckat & slutkörd

Fast slutkörd på ett bra sätt.
En bra effektiv helg ändå!
Trots att den varit packad med grejer.
Återskendansrep hela dagarna, och jobb på Statoil kvällar/nätter. 
Och det har seriöst bara gått 2 dagar.
Den längsta kortaste helgen nånsin!
Typ.

Men jag mår bra.
Fortfarande tung i bröstet.
Det tar emot med andningen ibland.
Men jag är piggar allmänt.
Mycket tack vare all kärlek runt om.
O all glädje.

Bästaste bästaste vännerna i Återsken vet precis hur de ska säga o göra för stt muntra upp. 
Hur jag förtjänat alla fina ord och kramar är oförklarligt. Men underbart.

Nu sova.
Imorn ledig. 
Styrketräning, synkontroll, lönehämtning och sen ska jag laga middag åt fina Hanna och Oskar. 
Skulle ha kramats med Emelie, Medina o Jonas med det är flyttat till onsdag ❤️

Puss o Gonatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0