SöndagsGonatt från Gotland

Känns som om jag varit borta i en vecka. Minst. Positivt alltså.
Ingen aning om vad det är för dag, och vill inte veta det heller typ :P 
Det är så skönt att bara vara!

Vi kom i fredags, handlade lite, grillade, spelade kubb. Tokmysig, tokig kväll i stugan.





Igår tog vi det lugnt på dagen, gick en promenad ner till Björkhaga. Kände på vattnet, gick på stranden och åt lunch.
O sen gjorde vi oss snygg(are) och tog bussen in till Visby.
Bord bokat på Trädgårn kl 19.
God mat, många skratt och en hel del drinkar. Topp!
Vi gick vidare till Rosengården för lite mer drinkar och tog sista bussen hem.









Idag har vi solat, spelat badminton.
Jag, Patrik o Malin åkte in till Visby. 
Knatade gata upp o gata ner och åt lite mat i hamnen. Innan vi storhandlade och släppte av Malin vid båten. 
Lugn kväll, grabbarna kollar Top Gear och jag ska sooooova.
Imorn; sola, bada, springa och absolut inte anstränga mig det minsta! 



Puss o Gonatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0