MALUNG!

Men guuuud vilken vecka! 
Det går knappt att beskriva. 
Glädje, bus, kärlek, överraskningar, nakenbad, fia med kram, grillkåta, spöregn, kubbturnering, drinkar, solsken, sannex vann årets dansband, bugg, foxtrot, gnuss, öltält, langos, sång, skratt, värme, vänner, familjen annorlunda/familjen Ajnex. 

Vi va 10 som åkte upp. 
Men allt som allt, med all som kommit o gått så har vi varit uppe i runt 25pers. 
Finns det hjärterum så finns det stjärterum och alla fina är välkomna :)
När man börjar tappa rösten, samtidigt som man börjar glömma vilken dag det är. Och istället ger dagarna nummer. 
"Dag 2." "Dag 5."
När små citat blir till minnen för livet.
"Johan?!"
"Den är liten men luktar som en stor"

Kärlek. Älskade vänner. Kärlek. 





































Med trasiga buggskor är jag nu hemma.
Men det är tyst.
Vart är min familj?!
Saknar alla redan.
Och hoppas jag får busa med allihop snart igen. Älskar er hela bunten!
Tack för allt den här fina veckan ❤️

Puss o Gonatt på er! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi vilka fina bilder. Nästa år så vill jag verkligen med igen! :D

2015-08-04 @ 02:23:53
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0