Morgonblues🌟

Morgonkaffe pÄ bussen igen.
Den hÀr gÄngen fick jag i mig det medans det va varmt ;)
Sitter o nynnar lite för mig sjĂ€lv, till Jason Mraz positiva glads fina stĂ€mma i öronen. Nya skivan Ă€r verkligen sĂ„dĂ€r perfekt pĂ„ alla sĂ€tt. Älskar texterna och stĂ€mningen.
Tar mig tillbaka till en dag i augusti.
DĂ„ jag gick frĂ„n mina förlĂ€ldrar upp till Henrik för att hĂ€mta min bil. 
Gick över stubbÄkrar och sprang genom högt grÀs.
Stannade till pĂ„ Ă„kern i solen nĂ€r det började duggregna. 
Bara stod dÀr och njöt av kÀnslan.
SmÄregn mot ansiktet, varm sol.
Minns att jag la mig ner pÄ stubbÄkern, fick hÄret fullt av rester frÄn sÀdeslaget.
Reste pĂ„ mig, skrattade för mig sjĂ€lv, vĂ€nde mig om o ser att Henrik iaktar mig frĂ„n sin grĂ€smatta. 
O ser lite sÄdÀr full i skratt ut.
Hej Naturbarn.
Haha ja jag Àr som jag Àr, men jag lider inte av det ;)
Snarare tvÀrtom.
Total glÀdje.
En sĂ„n mĂ„ste komma ut :) 

KÀnner lite samma kÀnsla idag.
Skönt med glÀdje i kroppen.
Det ordnar sig.
Allt ordnar sig.
Och jag har det riktigt fint nu :)
Tack ❀

Puss pÄ er!
Ha en fin tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0