Sista kvällen i Borås..på ett tag

Gonattstund här i Borås.
Väskan är packad, allt är klart.
Svårt dock o veta om jag packat rätt, ska ju ändå vara på jullov i 3 veckor.. 
Men hellre för mycket än för lite :) 

Tenta imorn bitti, vi har pluggat 4 dagar i sträck nu. På Viskan (café). Stammishaket ;) Jag känner ändå att jag har lite koll, men det är svårt. Så otroligt omfattande tenta att man omöjligt kan kunna allt o känna sig säker. Det går som det går.
Håll tummarna 8.30-12.30 imorn!!

Sen går tåget 13.45. 
Skönt o komma iväg :)
Samtidigt som det känns lite knasigt, eftersom jag liksom bor här nu.. 
Men jag har ju levt i en resväska större delen av 2015 så varför sluta nu ;)

Sanna är en ängel o hämtar mig på stationen imorn, gullunge! 
Ska hämta upp nyckeln hos Peter, dumpa väskan hos Patrik o sen äta julgodis/dricka vin med Sanna :) 

Luciamyset hos Steffi i söndags va ju bara för mysigt :) självklart spred jag lite såpbubblor över kvällen ;) 
Jag har fått väldigt fina vänner här i Borås, efter partajet i fredags känns det ännu finare :) många skratt! 


Känner på mig att de 3 terminer som är kvar kommer bli tuffa skolmässigt men otroligt fina vänskapsmässigt :)

Puss o Gonatt på er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0