Sista natten & trötthet

Nu är jag så psykiskt trött på den här flytten. 
All planering, alla samtal, alla checklistor, all packning, allt allt. 
Minsta lilla småsak som går emot mig nu blir ett känslomässigt utbrott.
Jag längtar efter flytten men inser samtidigt inte hur i helvete jag ska klara av det här. För jag har ingen ork kvar.

Hursom. 
Sista natten i lägenheten.
Efter 3 år. 
Herrejösses vilka år det varit! Med fester och partaj, skratt och tårar, övernattande vänner, oväntade besök, småbarn och husdjur. 
Underbara 3 år :) 
Mycket har hänt här, och det känns väldigt skönt att somna här för sista gången. Redo för nya äventyr nu. 

Ska fara hem till Linn med familj och äta middag, ska bli väldigt mysigt :) 

Puss på er! 

Kommentarer
Postat av: Ida

♥ ♥ ♥

2015-08-29 @ 01:19:59
URL: http://kawrtnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0