Kryssning & Dunderobrakfest

Nu har det varit en sån där helg igen.
En sån där fin en! 
Börjar bli bortskämd :)

Det började i torsdags.
Jag o Patrik stack iväg på en superhärlig kryssning. Båten la ut kl 18, då satt vi redan i jacuzzin med varsitt glas skumpa ;) 
Sen blev det skaldjursbuffé kl 21. 
Supergott! Men man får ju inte vara hungrig när man måste bryta sig in i maten för att komma åt den ;) 
Men mysigt. Kul att ha provat på :)
Sen blev det karaoke, dans, skratt och mys hela kvällen lång :) 



I fredags åt vi frukostbuffé o sen överraskade Patrik med att han hade bokat massage åt oss. 
Så först 1 timme ångbastu och jacuzzi. 
Och cocktails. 
Sen spamassage. 
Jisses vad skönt! Välbehövligt!
Lite ostron, en runda i taxfreen och en öl senare så klev vi av båten o åkte hemåt. 



Fredagskvällen tillbringades med Tomas o Aj :) Jossan o Cissi va också med på ett hörn. Och Patrik va med såklart. 

Igår!
Igår fixade vi iordning en "vi ses snart igen men jag flyttar ett tag"- fest :) 
Ute hos Patriks pappa Anders och Doris. 
GUD vilken kväll!
Tipsrunda, grill & god mat, drinkar, lekar (många sådana) spontandans och kärlek. 
En sån himlans fin kväll med alla mina fina vänner! 
Känns helt galet att jag har så många fina vänner omkring mig!! 







Idag bara tagit det lugnt.
Varit ute o städat efter festen.
Oså blev det middag hos Elisabeth och Ida kl 17. Woop woop!
Bra söndag!!

Knappt en vecka nu. 
Sen åker jag! :) 

Puss o Gonatt på er! 

Kommentarer
Postat av: Ida

♥ ♥ ♥

2015-08-31 @ 21:26:48
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0