Det kommer bli bra.

Städat lägenheten idag. 
Med hjälp av fina pappa o fina mamma. 
Så skönt att ha det klart!
Och den senaste tjejen som va o kollade på lägenheten vill ha den!
Woop woop!
Så nu ska hon o jag bara komma överrens om ett datum :) 

Flytten går på fredag.
Herrejösses. Det ska bli superkul!
Bara önskar att jag samtidigt kunde ta mä mig många relationer och situationer  dit. Så jag slapp "släppa" dom här. 
Men men. Det kommer bli bra :) 
Vill mest bara ha söndag nu.
Så flytten redan är klar, jag har kramat mamma, pappa o Patrik hejdå. 
Och jag har börjat fått iordning lite i lägenheten. Kanske hunnit handla. 

Jag är känslomässigt tankspridd.
Nära koka-över-gränsen tror jag. 
Men det blir bra. Jag intalar mig det mellan stress, ångest, längtan & panik. 
Det kommer bli bra. Det kommer bli bra. 

Puss o Gonatt på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0