St Kilda & planlös Fredag

Igår kom sommaren.
På riktigt!
Jag tog trammen ut till St Kilda Beach.


Så himlans härligt att bara ligga på min lilla filt, dricka en kaffe, läsa lite bok o sen strosa omkring bland alla mysiga cafeer.
Åkte in till CBD senare o gick omkring lite där, innan jag landade hemma igen.



Lugn kväll.
Va ute o tog en öl med Linn o Vic, vi handlade på vägen hem så blev det tacos i soffan framför Paradise.

Idag jobbar bägge två.
Jag gick en lång promenad när jag vaknade, fyllde på mitt mikycard o köpte frozen yoghurt till frukost.
Städat nu, o ätit lite brunch :P 
Det är jazz ikväll, här i Richmond.
Oså är det ju Halloween.
Och Spring Cup.
Vilket innebär SJUKT mycket folk!
Ska eventuellt in till Waterside sen o ta en drink med Linn.
Får se hur kvällen slutar :)
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Ida

: ) : )

2014-11-02 @ 19:03:51
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0