Sista galna kvällen med gänget

Heja fredagkväll!

En fördrink på Bridge med Anton, Kate o Isak.
O sen mot det bokade bordet på populära skandinaviska restaurangen DuNord.
Linn o Patrik mötte upp där.
Tokhärligt ställe med mat som påminner om hemma!
Många åt lamm, Kate va modig (som enda aussie-bo) att testa Tunnbrödrulle med mos, korv o skagen.
Jag åt Biff a la Lindström- burgare med blomkålsgratäng.
Mumsfilibabba! :)
Efter mat o 2 flaskor rött gick vi i samlad tropp till Rooftop Bar. En bar högst upp på taket på ett våningshus. 7 trappor upp. Såå häftig utsikt över staden med all belysning!

Drinkar där, o sen vidare till The Croft.
Ett gammalt mentalsjukhus som dom gjort om till bar/nattklubb.
Man får därför drinkar i sprutor ;)
Väldigt knasig känsla att vara där.
Men häftigt!
Hanna o Viktor mötte upp oss o allihop tog sista tram hem till oss i Richmond. 
Mellanlandning o beställning av taxi.
Alla for iväg till Lucky Cog. Lite mer drinkar o dans där o sen drog några till Revs. Jag o Anton åkte hem. 
Somnade runt 04.30.
Nöjd o glad efter en riktigt lyckad kväll!!

Vaknade imorse med solen i ögonen.
Sista dagen i Melbourne.
Vemodigt.
Men samtidigt spännande.
Har så mycket jag vill göra hemma.
Och det ska bli fint att krama om lite folk jag saknat. Mamma o pappa såklart!
Gick en långpromenad i sommarvärmen. O tog en paus i parken.
Nu har jag packat.
Ska snart ut på Bridge o käka med Linn. 
Sista kvalitetskvällen <3
Kommer sakna!
Hela Melbournekänslan.
O alla vänner.
Men jag kommer tillbaka, helt klart!!
Måste bara hem o ladda om.

Puss på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0