Sista dagarna

Räknar ner dom sista dagarna.
I övermorgon såhär dags är jag på flygplatsen, planet går 15.25. 
Usch :(
Vill inte hem!
Fast samtidigt är det ju skönt förstås.
Komma hem till rutiner o familj.

Det har varit en fin vecka :)
I tisdags blev det premiär för strippklubb, med Anton, Isak o Patrik.
Spännande :) tokigt och galet!


I onsdas drog vi till QVM summer night market. Grabbarna o jag. Patrik hängde på även då. Mysigt!
Igår solades det i parken. O sen fick jag fnatt o städade lägenheten, bakade havrebollar o skypade med mamma o pappa.
När Linn jobbat klart drog vi iväg till Pancake Parloure. 
Amerikanska pannkakor. Deluxe.
Pannkaka med valnötter, banan, glass, lönnsirap o kanel.

Idag har jag o Anton varit på riktiga QVM. Enorm marknad med frukt, grönt, kött, fisk, chark, prylar m.m
Ett varv i stan o en fika i solen :)
Vi hittade världens galnaste julsaksställe!
En butik TOKFYLLD med julpynt!!
Galet. Tillome för mig. 



Nu ska jag ut i solen.
Ikväll ska vi käka middag på Dunord i CBD, en svensk restaurang. O sen ska jag ta en öl med Patrik.

Ha en fin fredag!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Cool affär!! :D Och hur var det på strippklubben, var det nåt å ha eller? :)

Svar: Strippklubb är nått man ska se! Men just den här va inget jag går tillbaka till.
Vill ha mer burlesque!
Mia

2014-11-28 @ 22:48:01
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0