GomorgonSol

Vaknar på ett lite nytt sätt idag.
Det känns som om det är någon form av omstart. Omtagning? 
På ett bra sätt.
Det blev en fin kväll igår, ett rörigt samtal, men ett bra sådant.
Jag tror att det behövdes.
Jag kände mig 10 kg lättare på hemvägen. Hoppas jag kan behålla den här känslan, den tål att jobbas på. 
Då kanske jag kan landa lite igen. 
Hoppas på det. 
Kanske kan hitta positiva saker att fokusera på. Håll tummarna.

Frukost intagen, ska ge mig ut på en cykeltur nu, o sen blir det gym.
Ett styrkepass tänkte jag.
Osen jobb 11.55-18.10.
Kvällen är hittills oplanerad.
Vi får se vad den innehåller.

Tur att jag hunnit gjort fint på jobbet iallafall, för nu kommer det säljas student/examensskor ;)


Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Ida

Puss på DIG!

Svar: Puss<3!!
Mia

2014-05-26 @ 20:21:59
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0