StandUp, 04.30 & Saknad

Söndagkväll. Igen. 
Va det inte nyss söndag? Typ igår? 

Ledig fredag. Vilket innebar sovmorgon.
Gav mig upp på stan, shoppade o mötte upp en fin Patrik :)
Vi lunchade o for ut till mina föräldrar för att hämta ett stycke bil ^^
Kvällen bestod av Västerås.
Återskens styrelse käkade middag & kollade StandUp :)

Lördag. Klockan ringde 04.30. Suck.
Iväg till Patrik. Packade det sista, oså iväg för att hämta Urban.
Släppte av dom två galningarna på Arlanda vid 7. O sen åt jag mysfrukost hos mamma & pappa innan jag stämplade in på jobbet.
Jobbade till 15. Blev upphämtad av Sanna. Slängde in mina studioprylar i bilen, för att bära in o rigga hos henne.
Ett glatt möhippegäng dundrar in o jag gör en härlig inspelning med allihop. 
Packade ner o knatade hemåt.
Snabbdusch o sen vinkväll med Tessan.
Hur mysigt som helst!
Avslutade med en drink på stan <3

Idag har jag myst med lilla Elvira 4 månader :) 
Mitt otroligt charmiga kusinbarn.
Riktigt kul att träffa Linda & Kim också :)

Jag hatar att medge att jag saknar Patrik. Efter en dag?!
Snacka om att jag är en mespropp!
Men det märks hur mycket vi hörs o gör saker ihop. För det blir tomt på en gång!
Nära vänner borde inte få åka bort ;)

Puss & Gonatt på er! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen, klarade du av dagen utan att gå och lägga dig igen? STRONGT tycker jag! :D Pusspusspuss

Svar: Hade varit skönt med en lite lur, men tiden fanns inte. Jag gick på kaffe ^^ puss!
Mia

2014-01-26 @ 23:19:23
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

(alltså efter den tidiga tidiga uppstigningen)

2014-01-26 @ 23:19:45
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0