Mitt 2014 - i text

Så va det dags igen. Har det verkligen gått ett helt år till?!
Hur kunde tiden gå så sakta när man va liten o nu så himlans fort?
Det har varit ett år att le åt.
Äventyr, nya människor, spontanitet, kärlek, resor, tårar, otroligt mycket träning, massor med vin och impulser.

Januari:
*mamma kämpar mot bröstcancer igen och spöar skiten ut sjukdomen 👍👊
*jag blir förälskad - och tappar det
* återsken har årsmöte - royal style
*Emelie fyller 25 ❤️
*middag och standup i V-ås med Återsken
*styr upp en inspelning på en möhippa

Februari:
*en resa till Rom med familjen för att fira att pappa fyller 70 👏
*jag får min första ros på alla hjärtans dag av underbaraste Patrik
*30 second to Mars konsert i Sthlm och hotellövernattning 👌
*jag börjar träffa Henrik, som kom att styra mycket med mitt år 2014 och som från dag ett gjorde mig lyckligast
*jag börjar bugga med Ajnex 💕

Mars:
*jag fyller år, och blir firad bättre än nånsin med middag i Sthlm och Avicii konsert med Henrik
*gör klart min tatuering 😍
*börjar buggträna på Ena med Henrik
*firar min och Jockes födelsedagar med en stooor maskeradfest, whoopa!
*börjar sy scenkläder 

April:
*saknar Lukas, ett år borta 😕
*chokladprovning med Linn ❤️
*avskedsfest för Linn och Viktor
*återsken flyttar in på Joar för att repa
*vinner en eccosäljtävling
*årets första grillning med Henrik
*flashmob med återsken! 😃
*blir bestulen på gymmet 👎
*återsken flyttar in i Bahco och scenbygger!
*Ajnex buggar i Skultuna
*mitt kusinbarn Otis kommer till världen
*sjösättning
*premiär och show med återsken, Kings and Queens❤️👏💕💓👊👍
*grillar hos Peter och shoppar loss med Patrik 😍

Maj:
*återsken kör de två sista showerna, och också mina sista 😔 alla fina vänner va i publiken min sista show och jag fick en jukkapalm av Ajnex. KÄRLEK❤️
*magkatarren slår till 
*årets brännbollsturnering! 👍
*skoaugust rockar barn och babymässan 
*SEGLING
*uteserveringar ❤️ vänner ❤️ kärlek
*patrik o mia dag i sthlm 😊
*paljettbrudarna firade Bella 💕
*Sannex spelar i Bahco. Ajnex abbonerar Klara Hall för förfest och Blå Tåget för transporten. Jag och Henrik börjar umgås igen, efter en månads tystnad.

Juni:
*SPONTANITET jag o Henrik packar bilen och följer efter Ajnex till en stuga i Värmland, buggar, sover, packar o åker till Örebro. Buggar, skrattar, sover och åker hem. Underbart ❤️
*blir av med cykeln 👊👎
*min sista återskentorsdag 😔
*bugg i Skultuna
*har en underbar söndag hos Henrik med ärlighet, frågor, prat och skratt.
*ölmässa!
*midsommar hos Linda ❤️ vän för livet!
*Signe och Elli kommer på besök! 💕
*Ajnex buggar i Liljekonvaljeholmen

Juli:
*SEMESTER! Min första riktiga! 
*räkfrossa med Ajnex på KB
*uteserveringar❤️partaj❤️vänner
*grillfest hos Sanna 💓
*flyger till Gotland och en vecka med Patrik. Underbara Gotland, Visby och alla äventyr ❤️
*Ajnex intar Malung! Och SOM vi gör det! Bästaste veckan på hela året!
*bugg i Skultuna
*jag jobbar en dag på medeltidsveckan i Skokloster

Augusti:
*neonfärger ❤️kärlek ❤️prideparaden!
*Hanna flyttar
*Maja och Mattias seglar med mig 👏
*måndagsmyser med Maria 💓
*grillkväll i fj100
*bugg i Hågelbyparken
* jag bokar resa till Australien
*pappa o jag är i tidningen med båååten
*vi renoverar kök hos Hanna

September:
*börjar ge pianolektioner
*styr upp årets kräftskiva i pappas båthus, stående tradition nu!
*vinner på bingolotto! Woop woop!
*röstar o valvakar
*bugg i Hallunda
*pusselsäsong med Markus 👍

Oktober:
*bugg i Skultuna
*inreder Patriks badrum 👏
*firar Patrik med lyxbrunch i v-ås och megafest i lägenheten!
*börjar umgås med Henrik igen efter återigen en månads tystnad
*fikar o kramar o pratar med alla vänner jag kommer sakna när jag åker 💕
*firar fina Idas 30års fest
*jobbar min sista dag på Skoaugust
*ÅKER TILL AUSTRALIEN
*kramas med Linn ❤️ andas

November
*melbourne ❤️ så mycket!!
*ser musikalen Once på Princess
*reser till Airlie Beach med Linn, seglar, snorklar, lever och umgås med Isak och Anton 
*firar att Linn fyller år
*reser till Sydney på egen hand 👏💓
*åker hem 👎😔😭

December:
*kramar om alla fina vänner igen 
*jobbar som servitris på Kök o Bar 💕
*jobbar för eventcity i Huddinge
*sjunger julkör för återsken
*personalfest med KB och krogfest på Klara Hall
*firar att brorsan fyller 50
*bugg i Skultuna
*firar jul med familjen ❤️
*juldagspartajar med gänget 👏💓




Och här är vi nu.
Jisses vilket år.
Mycket upp o ner. Många nya fina vänner! Ajnex. Linda. Patricia. 
Vänner för livet ❤️
Mycket Henrik. 
Också en ny vän.  En oväntad vänskap. Och en speciell sådan. 
Nyårsafton är just nu oklar och dimmig.
Tack alla fina som varit en del av mitt år! 
Nu siktar vi framåt.
2015 - du kan knappast bli mer turbulent! Bring it on! 

Puss på er! 


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilket åååår!! Love you! <3

Svar: Love you tooo! <3
Mia

2014-12-28 @ 18:17:10
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0