Beroende

Att vara beroende av något.
Och sen försöka sluta.
Spelar nog ingen roll vad det handlar om.
Rökning.
Alkohol.
Närhet.
Mat.
Godis.
Träning.
En person.

Det är inte kul.

Jag längtar som en galning efter resan, samtidigt som den skrämmer livet ur mig.
Önskar att jag kunde bolla det här.
Med en person.

Tack och LOV så har jag andra personer jag är minst lika beroende av som jag kan bolla med <3

Fikade med fina Lina, Tomas o Rio idag.
Mys på hög nivå och välbehövligt!

Nu ska jag försöka sova.
Det brukar gå sådär, men nån timme iallafall. 
Det vore bra.
Puss & Gonatt på er! 

Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2014-08-29 @ 23:38:48
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Evelina

Älskade, fina- resan kommer bli så fruktansvärt bra och välbehövlig för dig (även fast jag inte gillart).

Tack för en väldigt mysig eftermiddag i torsdags!
<3

Svar: Tack fina fina du!
Och tack igen för mysfikat! <3
Mia

2014-08-31 @ 18:51:06
URL: http://zooot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0