Lyxtillvaro

Helgen o början på veckan har verkligen varit lyxiga!
Började i fredas då Nattis o jag va ut o käkade på Vita Elefanten. I lördas va jag ut o käkade på All In, o sen drack vi drinkar- Hanna, Tessan o jag. Igår åt jag värsting våfflor (färska jordgubbar, banan och vaniljglass ) med Markus. O idag hade vi grillpremiär på K8. Maja, Mattias, Markus o jag grillade lyxmat på en tisdagskväll, bara för att vi kunde!

Men annars så jobbas det på. Gymmade igår, och idag.. Det funderas på kläder, texter, danser, stämmor till kommande Återsken showen Get Back.
Det pluggas, nu mycket inom textförfattande. Det äts på tok för oregelbundet och det skrattas för lite. Men snart kickar nog vårkänslorna in så det blir nog ordning på det också.

Nu ska jag sova. Massor!
Gonatt o Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Ida

PUSS & ses imorrn ♥

2013-03-27 @ 22:05:29
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0