söndagssummering

besvikelsen när man öppnar kylskåpet och inser att man inte har något.
hittade lite knäckebröd o hade smör som tur va. Tjohej!
 
Ska precis börja koppla ihop min lilla studio.
ska spela in sång på en låt till skolan *harkel* hur det nu ska gå..
 
Har än så länge haft en superfin helg. Får man räkna med torsdan?
ja de får man :) med Återsken, och ett långt o fint telefonsamtal efter det.
i fredags blev det AfterWork på Klara Hall direkt efter jobbet.
Superdupergod tapasbuffé tilsammans med August och MIcke. 
Jenny, Maria o Maria satt o tokvinkade vid ett bord så vi slog oss ner där.
Gick sen vidare till Fernandos för ett glas vin med en heeelt ny person.
Ja du.. vi får se vad det leder till.
 
Igår åkte jag hem till mamma efter jobbet. O sen blev det en sväng till
Markus. Lite vin, smörgåsar, skratt och film senare så dök Maja o Mattias
upp. Lite mer vin och skratt. Maja fixade en backslick på mig. Stramt uppsatt,
men med en tupperad o galen toffs. KUL! 
Gick väl hem typ halv 1 eller nått.. o idag har jag sooooovit ut!
 
o nu ska jag som sagt äta en knäckemacka, o sen plugga in
studion för att spela in den där förbaskade sången. 
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0