Fredag

Oplanerat. Som vanligt.
Skulle egentligen befinna mig i Karlstad idag. Men inställd resa innebär annat.
Gym, lunch med underbara Karin o Thess. O sen en helt fantastisk eftermiddag hos Maja. Vi drack vin och bakade citronmarängpaj. O vilken paj sen. Fyyyy va gott det va!
Flydde från K8.
Tog vägen förbi August. Dundrade in, hällde upp ett glas vin och placerade mig där ungefär en timme. Sen knatade jag hemåt, förbi naturgodishyllan på Ica, där jag förresten sprang på både Louise och Mimmi.
Nu sitter jag här, med mina nötter och Lena PH på tv. Och mina förbannade tankar som VÄGRAR hålla käften ikväll.
Försöka sova med de här känslorna o tankarna går aldrig. Kommer vara ett vrak imorn. JAPP! Jobb och 97års födelsedagskalas. JAPP!

AAAAAHXJLRÄHAH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0