skäl till att man borde gå upp

Ligger i sängen o försöker hitta på orsaker till att jag borde gå upp.
Men jag kan inte hitta på någon vettig.
Trött på att inte känna att jag har någon/något att gå upp för.
Jobbet såklart, men jag är ledig idag.
Jag kan gå upp för att städa. 
Heja.
Det gör mig ju verkligen motiverad.
Nä jag har verkligen inget att lämna sängen för.
Ingen skulle heller bry sig om jag inte gick upp.
Möjligtvis mamma. 
Och dammråttorna.
Och mitt egna samvete.
 
Vällingby igår gick bra.
All In gick bra. 
Va ju inte hemma förns 03, så jag vaknade nyss ändå.
Ganska naturligt.
Men jag borde ta mig upp.
Vet ju om att jag blir piggare.
Förkylningen håller i, skulle verkligen vilja träna.
Måste träna!
Men jag vet inte om kroppen orkar..
 
Inte ens träningen får jag gå upp för liksom..
Jag kan likagärna skita i att gå upp.
Vad gör det för skilnad...NADA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0