tisdagstjohej

Oj vilken bra helg jag har haft, och slut/början på veckan! :)
 
Det blev pajbak i onsdags, och Återskenstarten i torsdags var ju bara
alldeles för bra för att vara sann :)
Pajen blev uppskattad och uppäten (formarna slickades)
Sen ett givande styrelsemöte och ett latenighttalk med Oskar :)
 
Fredag, mycket bra mycket bra. Jobb, Hockey (!?!?!) och sen krogen.
Dansade tills svettentog slut och mådde allmänt underbart bara :)
Tog det lugnt med alkoholen, eftersom jag jobbade även i lördags :)
Lördagen blev fin, en afterwork med Katta och Patrik o sen somnade jag
i soffan sådär liteförtidigt för att vara en lördagkväll, men skönt satan :P
 
Söndag, myslunch med Patrik, bakade äppelpaj. Fick besök av pajsugna
vänner och hängde i soffan. Skön slappdag. behövlig!
Sen har jag jobbat, men även gymmat och gått på möten. Lyckade möten :)
Idag njöt jag och Katta av sista sommardagen. Uteservering med mat och öl.
Vardagslx och otroligt mysigt :)
 
Banditbiljetter bokade! Tjoho! :D
Resa till Ullared med familjen bokad! Tjoho! :D
Kickstart kör igång på söndag, 1a september. 
Sen blir det en månad med träning varje dag, bra kost och ingen alkohol.
Skönt med Patriks stöd o vänskap i det hela, att inte köra själv liksom :P
Är riktigt taggad! Det ska bli så skönt att komma igång med matrutinerna!
Det är nog mest dom som jag behöver få koll på, för dom är lite hursomhelst :P
 
Ja nej, onsdag imorn. jobb 10-18. Sen blir det gym.. eller ett pass..
o sen kanske jag ska få mysa med en liten ekorrunge! :D sötast!
 
Puss o Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0