Ojoj!

Länge sen nu hörni! 
Sry, men det har varit väldigt mycket runt omkring.
Återsken främst. Tjohej va vi har kämpat på!
O nu är det slut.. 3 slutsålda konserter har gått av
stapeln nu i helgen.. o en dunderfest på det, tokkul!
Utgång med stor del av kören på Hörnan, där vi fick höra
att vi är Enköpings stolthet. Jasåminsannmantackar!
Jag har ont i muskler o kroppsdelar jag inte visste att jag
hade idag. Håret ser ut som en lejonman och jag tvivlar på
att jag ens kommer komma ur sängen idag :P
Faaaast det måste jag.. för någon måste städa här! 
 
 
 
Sen har det ju även hänt såna där mindre roliga saker, sen sist..
Så det har väl också bidragit till att jag inte har kunnat uppdatera som jag velat.
Har inte orkat helt enkelt.
Världens finaste hund är borta nu. Han försvann på en timme bara. 
Vilket i sig känns fint, att det gick fort och att han inte han känna något.
Saknar honom varje dag dock. Varje dag.
 
 
Nu ska jag slänga mig i duschen. 
För nu MÅSTE jag ta tag i den här dagen. 
UPP O HOPPA MIA!
 
Puss på er!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0