Mys <3

Jag har det bra jag.
Fullt upp men omringad av fina vänner och mycket bra energi.
Fin helg, lugn, men med Återsken övning, drinkkväll med Maja och en "det va länge sen nu tar vi igen allt" middag med Markus.
Dessutom fika hos fina farmor för att farfar fyllde 100år igår, om han nu hade levt.
Sydde klart Återskenkläderna igår också, det blir nog bra. Skulle typ behöva gå ner massa kilon för att det ska bli sådär snyggt som jag har tänkt.
MEEEEN med 18 dagar kvar till premiär så tror jag det blir lite svårt. I shall do my best!
NI HAR VÄL KÖPT BILJETTER TILL ÅTERSKENS BEATLESTRIBUTE?!?!
Annars så finns biljetter på Johanssons Presentaffär, Its gonna be awesome!

Myste med Medina och Emelie förra veckan, åt mjukglass och städade ut 14par skor. Vilket faktiskt knappt märks, det är fortfarande fullt i garderoben...

Oskar har precis åkt, vi har spånat manus till showen. Även det kommer bli awesome. Är ledig imorn. Ska gymma (såklart) o byta till sommardäck, o träna med Återsken. OCH typ bara njuta. Japp! Kanske slipa lite på båten?
Dags för sjösättning snart :D

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0