sugar on top

Äppelmunk till frukost, sockerbulle på jobbet,
VART ÄR JAG PÅ VÄG LIKSOM?!
Gott är de, ska inte klaga, men LUGN NU!
Kommer ju studsa hem som en duracellkanin med
all sockerenergi i kroppen :P
 
Det är väldigt (väldigtväldigtväldigtväldigt) lugnt på jobbet idag...
längtar tillbaka nåra veckor då de va sådär överjävligt mycke
att göra. Kan de aldrig vara lite lagom sådär?
 
Finaste finaste Maja tittade in idag, o berättade att hon
bjuder på middag ikväll *sjunger inombords* FINA! <3
Tinade upp kyckling imorse.. men den måste jag ju kunna
laga till imorn..right?
 
Åh hörni, de blev en grymt skön pw efter mitt förra inlägg,
solen vann, förläsningen kunde inte hålla mig kvar ^^
 
5 minuter kvar på kafferasten, betyder 5 minuters kisspaus!
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0